Intervjuus pakub selle kohta teavet Max Lehner AG omanik ja tegevjuht Dersim Stein.
AUTO&Wirtschaft: Hr. Stein, te teenindate korrosioonikaitse turgu erinevates sektorites – kas siin on arenguid, millel on lähiaastatel oma roll?
Dersim Stein: roosteennetus on oluliselt paranenud ja tõelisi ratastel roosteeksponaate näeb tänapäeval harva. Enamus tehaste poolt antavad garantiid on kümme kuni 12 aastat.
Sellegipoolest on ja jääb roostekaitse endiselt päevakorda. Näeme, et põhiliseks väljakutseteks on järjest kasvavad keskkonna ja tervisekaitse nõuded, kuid samuti kasvavad ka nõudmised paigalduslihtsusele ja lihtsale paigaldustehnikale. Sellest lähtuvalt on meie toode Maxolen CorrProtect 41 hetkel asetatud parimale võimalikule positsioonile, roostekaitse tehnoloogia nõudmisi silmas pidades.
Kasutajana näeme ainekulu vähenemist koos teiste atraktiivsete eelistega ja suurt majanduslikku kasu, samaaegselt säilitades silmapaistva kaitse korrosiooni eest ja jätkusuutlikkuse. Jätkuvalt on eriline väljakutse tasakaalu tagamine keskkonnasõbralikkuse ja korrosioonikaitse vahel ja seda ka muutuvates tingimustes, näiteks tootmisprotsessides uute materjalide kasutamisel ja korrosioonikaitsel.
Mida saab juht rooste eest kaitsmiseks teha?
Meie laiuskraadidel on talvel soovitav paigaldada sõidukipõhjale pikaajaline korrosioonikaitse. Sellest eraldiseisvalt on aga korrosiooni eest kaitsmiseks olulisel kohal regulaarselt teostatud tavalised põhjapesud. Sellega neutraliseeritakse agressiivne maanteesool. Põhimõtteliselt tuleks muidugi tagada, et Achillese kand korrosiooniks, näiteks sõiduki kahjustused, värvikahjustused jne, võimalikult kiiresti parandatakse. Remonttöid tuleks sooritada asjatundlikult, mistõttu on oluline kasutada professionaalse töökoja teenust.
Väljavõte artiklist «Der Korrosionsschutz bleibt stets aktuell» https://auto-wirtschaft.ch/news/7430-der-korrosionsschutz-bleibt-stets-aktuell.